Powered by Blogger.
RSS

IM4U *MY BEAUTIFUL MALAYSIA*

assalamualaikum.. dan selamat malam.

lama kan aku tak update blog. herher.

disebabkan, housemate aku ramai yang join JPP KKMT. so apa-apa funcation dalam kolej aku tahu lebih awal.

dengan pujuk rayu MEK selaku carik orang untuk pergi IM4U ni, dia berjaya mempegaruhi aku dan kecik untuk pergi ke program ni.

esoknya nak pergi, tapi malam ni semua dah sibuk carik baju. orang ni pinjam baju ni. orang tu pinjam baju tu. terasa macam satu keluarga. gosok baju dan tudung, bergosip sebelum tidur. hahaha.

oh ye sebelum tidur, mek akan meregek- regek macam budak kecik suruh teman dia pergi tandas.

besoknya.... kami ke IM4U *MY BEAUTIFUL MALAYSIA* seawal pukul 7 pagi..

sangat seronok, walaupun balik tersangat awal.

me and my best friend ever! loveyouuuuuu izzati rosli.

me, kamal, acap and mek shantek. botol air warna pink tu aku punyaaa! hakhak

bergambar selepas selesai berkebun! konon kan!

bersama ustaz yang paling sporting ever. serius ustaz ni sangat sangat sporting.

housemate, and and and i love them so much. thanks for new life for me.

gambar ni diambil oleh amer. semua jadi gila. macam petama kali jumpe camera. mek bersama botol air pink kuu <3

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS