Powered by Blogger.
RSS

INDAHNYA MADU..

Assalamualaikum. hai.

16/02/2013.

Petang tadi lepak dengan nana. my bestfriend. dia sangat celupar. sangat banyak mulut. tapi dia sangat baik. takpernah suka tengok aku sedih. Btw, disebabkan dia terlalu baik. dia bagi password WIFI dia yang laju tu. thanks nana. lebiyuuuu! dia sebab dia baik sangat. meh aku share gambar dia kat korang.

ok nana, satu gambar je. lebih2 gambar nanti hilang publisiti aku yang hilang nanti
lepas magrib tadi whatApps dengan seorang kawan lama. kami berkongsi cerita. dari cerita biasa biasa ke cerita2 melibatkan hati dan perasaan. Dan kerana itu aku membuat satu entry ni.

Pernah tak korang terpikir apa perasaan wanita yang dimadukan? apa perasaan mereka bila suami yang tercinta harus dikongsi dengan perempuan lain? THINK!

                                       
kan? bila dia cerita. aku mula terpikir tentang besarnya pergorbanan seorang isteri. kadang kadang tu, pergorbanan yang melibatkan perasaan lagi besar dari harus mengorbankan harta benda. 

seseorang yang kita amat sayang, amat cinta harus dikongsi dengan wanita lain. pernah sekali aku letak diri aku disituasi nya, boleh ke aku hadapi? boleh ke harungi bila sayang si Lelaki kita cintai harus dibahagi dua? tiada jawapan sehingga saat ini.

dan kerana itu juga, Allah bagi wanita ni extra sabar dan tabah. betul! hah yang lelaki ni, cuba pikir. kalau pasangan korang ada lelaki lain? dan korang harus kongsi kasih perempuan tu dengan lelaki lain? snaggup ? sanggup ke cik abang ? tepuk dada tanya hati dan perasaan. 

                                       

                                

                                      

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS