Powered by Blogger.
RSS

UNTUK DIA

04.16 AM / 15.02.2013

                     

entry ini just nak luahkan apa yang aku rasa saat ini.

pernah ada seorang ini berkata.'kau ingat lagi ke dekat dia?"
seorang lagi manusia berkata "mesti kau dah lupakan dia kan ? kau kan ada pejal."
dan pejal sendiri selalu bertanya "mesti awak tak boleh lupakan dia kan? dulu kan awak gilakan dia?"

kalau tanya perasaan aku...

entah. 

aku sendiri tak tahu apa yang aku rasa pada dia. tapi yang pasti, perasaan sekarang ni bukannya untukdia lagi. tapi aku berminat untuk tahu perkembangannya. hanya yang boleh aku ceritakan disini adalah..

dia pernah jadi pujaan aku dulu, dia pernah menjadi iguan malam aku dahulu. dan dia jugaklah yang merosakkan seluruh perasaan aku, dia juga yang memberi kedukaan dalam hidup aku. pernahkah anda terpikir begini, apabila anda bahgia tanpa Dia. anda ingin tunjukkan pada dia yang anda bahgia dan mampu hidup tanpa cinta dia, bergitulah aku rasa saat ini ketika ini. aku nak buktikan pada dia. yang aku bahgia sekarang walaupun sudah ku tahu dia langsung tidak pedulikan ku. entah dalam hati nya gembira kerana aku sudah tidak mganggu dia lagi.

andai 'dia' terbaca entry ini. ada satu pesan untuk 'dia'..

andai awak tahu, ain bahgia saat ini kerana marah ain terhadap awak. Dulu, ain marahkan perasaan ain kenapa ain terlalu sayangkan awak sedangkan awak membenci ain? awk membuang ain. ain mula berdendam dengan awak, ain berjanji suatu hari nanti ain mampu merasa bahgia walaupun bahgia bukan dari awak. Allamdulilah, ain bahgia sekarang awak. macam ain janjikan, bahgia ain dengan org yang hargai ain, orang yang terima ain apa adanya.dan terima kasih atas pengalaman hidup selama ini. awak jaga diri... 

pecayalah, saya bukan seorang pendendam. saya cuma cuma sukar memaafkan.

    

 


 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS