Powered by Blogger.
RSS

Berjumpa Mama Kajang

Assalamualaikum semua.

maaf entry macam lambat skit update sebab busy. sebenarnya taklah busy sangat tapi kuasa malas tu dia lebih skit.

on the way nak balik kl
4 dec 2012

Me *assalamualaikum epa*
Epa *walaikumsalam anje*
.............

kenapa anje? kenapa tak ain? oklahh paling coman pun kaklong kan? sebab dalam perut lagi nama mama dah bagi siap siap nama MANJA. kahkah.

Me *kita pergi rumah mama dekat kajang nak? boleh jmpe mama dengan angah sekali*
Epa *okey set*

esoknya aku siap siap pergi ke kajanggg. tapi aku naik ktm ke tbs sahaja. epa datang ambik dengan kelisa comelnyaaa. oh yee, angah ikut sekali.










bunga warna merah dah lawa. tudung dah lawa. angah dah hensemmmmm.cuma, JERAWAT tu. sangat mencacatkan keadaan

mama ni yang jaga aku dari kecik. masa mama dan papa pergi kerja. mama hantar dekat rumah mama ni. so aku rapa dengan anak anaknya,. dari kecik lagi aku kenal dengan keluarga ni. dan epa adalah kawan sekolah kami dahulu juga kerap ke rumah mama bagi menghabiskan masa bersama.mama sangat peramah dengan semua orang. sayang sangat dengan keluarga ni.

apa yang aku nak buktikan dekat sini, jarang jauh masa dan tempat tak menghalang dalam satu hubungan. sama ada kita mahu ataupun tidak sahaja.

 yang bertudung hitam tu adalah mama kepada kami semua. kami semua dulu membesar bersama.

sekian. anje harap hubungan kekeluargaan kita. aminnnnnn :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS