Powered by Blogger.
RSS

assalamualaikum 


sorry sangat dah lama tak update blog. ada orang baca ke ? hihihi.

aku seorang yang sangat malas. banyak cakap. always hyperactive dengan kawan kawan. dulukan masa sekolah rendah dengan sekolah menegah aku kurang sikit paham apa erti kawan. tipulah takde kawan kan. tipulah kalau takde kenangan, tapi sangat kurang untuk dibandingkan dengan sekarang, makin lama hidup mesti maju kehadapan. banyak dugaan. banyak cerita. banyak salah laku. nak cerita dengan family takut kena tibai. so kawan lah yang paling ingin diceritakan. lebih lebih lagi aku ni duduk dengan kawan kawan sepanjang study ni, so bila bangun tidur aku ada nysa dengan zaty yang selalu dan alwys pandang muka aku yang hodoh. nysa pernah cakap ' ain bangun tidur macam mak orang. k nysaaaa............ ' izzaty pernah cakap ' ain tidur SOMETIMES berdengkur, SOMETIMESS okey. hah! ' so mereka sangat memahami aku. bangun tidur masuk dapur terus makan. tu lah ain! kalau takde kelas petang baru mandi. tu punnnn ain. sebelum tidur baca twitter sambil gelak macam meroyan tuuu pun ain. HAHA thks so much nysa zaty 
aku ada lagi lagii manusia yang sanggup layan kerenah aku yang macam budak budak ni. eh i'm are AIN HYPERACTIVE okey. so aku ada kawan kawan yang kuat fizikal mental untuk hadap aku untuk setiap hari. 

pesanan ain pada kalian 'kalian tahu siapa kalian'

Tak ada apa ain nak cakap dari ribuan dan jutaan terima kasih kerana mewarnai setiap langkah ain. terima kasih korang! ain ada masa lalu. ain ada salah. ain pernah jatuh dulu. terima kasih kerana hulur tangan dan selalu buat ain sentiasa sentiasa berfikir ' ain kau tak keesorangan. itu diorang sayang kau' mungkin hari ni ain jatuh. tapi ain kuat sebab ain percaya dan yakin yang ain tak keseorangan untuk tempuh ujian hidup ini. terima kasih kalian :)



















  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS